Kampanie Linków Sponsorowanych Kampanie produktów (Google Zakupy)

Remarketing

Docieraj z reklamą do Klientów, którzy odwiedzili Twoją stronę a mimo to nie dokonali określonych konwersji. Spraw, by nie Klient nie odszedł do konkurencji. Rozbudź w nim na nowo potrzebę powrotu do Twojej strony!

Pozycjonowanie Stron

Pozycjonujemy strony internetowe w modelu za efekt. Pokaż się swoim Klientom tam gdzie Klient szuka Twoich towarów/usług.

1. Kampanie produktów w Google Zakupy

Przez odpowiednie przygotowanie pliku z ofertą możemy promować konkretne produkty w wyszukiwarce. Zaletą tego rozwiązania są niższe ceny kliknięć.

2. Linki Sponsorowane

Kampanie linków sponsorowanych. Optymalizujemy aktualnie działające kampanie oraz tworzymy nowe kampanie reklamowe. Nasze działania pozwalają w znaczący sposób zoptymalizować koszta oraz zwiększyć współczynnik CTR. 

3. Pozycjonowanie

Pozycjonujemy strony internetowy w oparciu o model rozliczeniowy „za efekt”. Pozycjonujemy strony internetowe od 8 lat. Nasze doświadczenie i chęć ciągłego doskonalenia pozwalają nam szybko dostosować się do ciągle zmieniających się algorytmów firmy Google. Bezpieczeństwo i jakość gwarantują wysokie pozycje Państwa strony.

Bezpłatna wycena pozycjonowania

14 + 1 =

Interesuje Cię pozycjonowanie strony?

Zostaw nam swoje propozycje fraz, przeanalizujemy je i wycenimy.

Jeżeli nie jesteś zdecydowany jakie frazy Cię interesują napisz nam o tym. Przygotujemy propozycję fraz.

Poniżej prezentujemy statystyki zachowań użytkowników korzystających z internetu. Spraw, by Twoja strona znalazła się na szczycie listy. Skontaktuj się z nami przedstawimy ofertę współpracy.

%

Użytkowników robi zakupy częściej niż raz w miesiącu

%

Użytkowników robi zakupy raz w miesiącu

Badanie zostało przeprowadzone w dniach 6-8 lutego 2015 roku przez agencję badawczą SW RESEARCH wśród użytkowników panelu online SW PANEL. Analizą objęto próbę 800 Polaków w wieku 16-64 lata. Próba została dobrana w sposób losowo-kwotowy. Struktura próby została skorygowana przy użyciu wagi analitycznej tak, by odpowiadała strukturze Polaków w wieku 16- 64 lata pod względem kluczowych cech związanych z przedmiotem badania. Przy konstrukcji próby uwzględniono zmienne społeczno-demograficzne.

%

Użytkowników robi zakupy do 100 zł.

%

Użytkowników robi zakupy w przedziale 100-250 zł.

Badanie zostało przeprowadzone w dniach 6-8 lutego 2015 roku przez agencję badawczą SW RESEARCH wśród użytkowników panelu online SW PANEL. Analizą objęto próbę 800 Polaków w wieku 16-64 lata. Próba została dobrana w sposób losowo-kwotowy. Struktura próby została skorygowana przy użyciu wagi analitycznej tak, by odpowiadała strukturze Polaków w wieku 16- 64 lata pod względem kluczowych cech związanych z przedmiotem badania. Przy konstrukcji próby uwzględniono zmienne społeczno-demograficzne.

%

Użytkowników kupuje buty i odzież

%

Użytkowników kupuje RTV i AGD

Badanie zostało przeprowadzone w dniach 6-8 lutego 2015 roku przez agencję badawczą SW RESEARCH wśród użytkowników panelu online SW PANEL. Analizą objęto próbę 800 Polaków w wieku 16-64 lata. Próba została dobrana w sposób losowo-kwotowy. Struktura próby została skorygowana przy użyciu wagi analitycznej tak, by odpowiadała strukturze Polaków w wieku 16- 64 lata pod względem kluczowych cech związanych z przedmiotem badania. Przy konstrukcji próby uwzględniono zmienne społeczno-demograficzne.

%

Użytkowników wskazało oszczędność czasu jako zaletę e-zakupów

%

Użytkowników wskazało niższą cenę jako zaletę e-zakupów

Badanie zostało przeprowadzone w dniach 6-8 lutego 2015 roku przez agencję badawczą SW RESEARCH wśród użytkowników panelu online SW PANEL. Analizą objęto próbę 800 Polaków w wieku 16-64 lata. Próba została dobrana w sposób losowo-kwotowy. Struktura próby została skorygowana przy użyciu wagi analitycznej tak, by odpowiadała strukturze Polaków w wieku 16- 64 lata pod względem kluczowych cech związanych z przedmiotem badania. Przy konstrukcji próby uwzględniono zmienne społeczno-demograficzne.

zostaw nam wiadomość

14 + 11 =